Firma logoga pastakad

Logoga pastakad on enim levinud reklaamkingitused ärimaailmas. Need on asendamatuteks vahenditeks reklaamüritustel, näitustel, seminaridel ja esitlustel. Pastapliiatsid aitavad tõhusalt edastada reklaamteavet, kajastavad liigse pealetükkivuseta firmastiili ning muudavad kaubamärgi äratuntavamaks. Hinnanguliselt üheksal ettevõttel kümnest on oma logoga pastapliiatsid.

Pastapliiatseid on kolme peamist tüüpi: plastmassist, metallist või puidust. Erinevateks eesmärkideks tasub valida ka erinevad pastakad. Kuid igat tüüpi pastapliiatsite seas on nii odavamaid kui ka kallimaid, st ka esinduslikumaid. Plastmassist pastapliiatseid jagatakse kõige sagedamini era- või potentsiaalsetele klientidele erinevatel turundusüritustel. Metallist ja puidust pastapliiatsid on aga tavaliselt mõeldud äri- ja vippklientidele.

Logode, tunnuslausete, oluliste sündmuste kuupäevade ja muu teabe trükkimiseks pastapliiatsitele kasutatakse tampotrüki meetodit ja lasergraveerimist.

 

Tampotrükk

Tampotrükki kasutatakse sümboolika pealekandmiseks kõiki tüüpi pastapliiatsitele. Selle trükimeetodi puhul kantakse kujutis esemele spetsiaalse elastse templi abil. Kujutis jääb selle tehnoloogia abil mitmevärviline ja selge. Tampotrüki hind sõltub pealekantava kujutise värvide arvust.

 

 

Graveering

Lasergraveerimist kasutatakse sümboolika pealekandmiseks metallist ja puidust pastapliiatsitele. Lasergraveerimise käigus põletatakse pastapliiatsi pealispinda, mille tulemusel tekivad soovitud logo või teksti kujutavad uurded. Üks lasergraveerimise eriliike on nn peegelgraveerimine – eksklusiivseim meetod. Pind jääb pärast selle meetodiga töötlemist peegeljas. Selle tehnoloogia tarbeks kasutatakse ülitäpseid seadmeid ning seda kasutatakse vaid teatud tüüpi pastapliiatsitel. Graveeritud pastakad rõhutavad ettevõtte stiili ja mainet ning on väärikad ärikingitused igaks elujuhtumiks.

 Firma logoga pliiatsid

Sarnaselt pastapliiatsitele on ka harilikud pliiatsid heaks reklaammeeneks. Logoga pliiatsid on igapäevaelus vajalikud esemed, mida on hea kasutada kontoris või autos ning kanda taskus kaasas. Iga kord kui teie klient või äripartner selle pliiatsiga märkmeid teeb, näeb ta teie logo ning mõtleb tänutundega teie firmale. Harilikele pliiatsitele kantakse logo peale tampotrüki meetodil.